...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گـــــل يــــاس و آدرس goleyaas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


گـــــل يــــاس
15 / 1 / 1391برچسب:, :: 12:36 ::  نويسنده : يـــاس       

زندگی میکنم ...

حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!!

چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد

بگذار هر چه از دست میرود برود؛

من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد،

حتی زندگی را


ارنستو چگوارا



نظرات شما عزیزان:

محمد شریفی
ساعت13:44---15 فروردين 1391
سلام دوست عزیز بابا دمت گرم سایت خوبی داری .اگه خواستین سایت من رو لینک کنین من هم شما رو لینک کنم.فقط بعد از لینک کردن بهم اطلاع بدین که من هم شما رو لینک کنم
ادرسم:www.gafele.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: