دلم زخمی دنیا بود
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گـــــل يــــاس و آدرس goleyaas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


گـــــل يــــاس
8 / 2 / 1391برچسب:, :: 14:31 ::  نويسنده : يـــاس       

می دونستم یه روز میری
می دونستم که خودخواهی
می دونستم دلت دوره
رفیق نیمه ی راهی

دلو حرمت شکستی تو
اینه رسم وفاداری
دلم زخمی دنیا بود
خیال کردم دوا داری

از همون اول می دیدم
که تو بغض من نبودی
تو رو با خودم می دیدم
اما تو یه سایه بودی

تو نگات عشقی ندیدم
که بشه به خاطرش مرد
کبر و خودخواهی محضت
مث زالو دلمو خورد


دلو حرمت شکستی تو
اینه رسم وفاداری
دلم زخمی دنیا بود
خیال کردم دوا داری


پ ن: لعنت به هرچي جمعه ست...
پ ن1: دلم واسه يه داداش بي معرفت خيلي تنگ شده...
پ ن 2:
بسلامتیه خودمون که توی  پلک زدنامون توی هر نفس کشیدن همیشه هستیم به یاد اونایی که بد شکوندن دل پاک و بی ریامون.....!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: