sms دوستان
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گـــــل يــــاس و آدرس goleyaas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


گـــــل يــــاس
5 / 1 / 1391برچسب:, :: 14:45 ::  نويسنده : يـــاس       

ت: زندگي دفتري از خاطره هاست...يك نفر در دل شب، يك نفر در دل خاك،يك نفر همدم خوشبختي هاست،

يك نفر همسفر سختي هاست،چشم تا باز كنيم عمرمان ميگذرد ما همه همسفر و رهگذريم...آنچه باقيست فقط

خوبيهاست  "عيدتان مبارك"

 

ت:خدايا امشب زيباترين سرنوشت را براي عزيزي كه اين نوشته را ميخواند مقدر كن، خدايا بهترين روزگاران را برايش

رقم بزن و او را در تمامي لحظات درياب،مبادا خسته،بيمار،افتاده و يا غمگين شود، دلش را سرشار از شادي كن و

انچه را كه به بهترين بندگانت عطا ميكني به او نيز عطا كن...

 

ت: دوستي من مثل باران نيست كه گاهي مي آيد و گاهي نمي آيد، دوستي من شبيه هواست،بعضي وقتها ساكت

اما هميشه در اطراف توست.

 

س:نه مثل هركس!مثل كسي كه برايم كس ديگريست دعايت ميكنم. تو نيز!

در لحظه هاي زنده ذهنت، بي التماس من!...

برايم سهمي از دعايت بگذار..!

 

د ت: دوست داشتن دل ميخواهد نه دليل

از ته دل و بدون دليل دوستون دارم

 

ي:بعضي از ادما به طول عمر فكر ميكنن و بعضي به عرض آن..

 

ت: مينوشتم قدر خودتو زندگيتو بدون آما خيلي بزرگن! اين حرف منه

 

 ت:به سلامتي اونايي كه بيخيالمونن

ولي تو خيالمونن،

بيادتم رفيق.

 

س: 1=t

2=e 

3=a

4=o

5=i

6=b

7=h

8=r

9=n

14627138295

از روي رمز كنار هم بچين

 

 ت: خدايا تقدير دوستانم را زيبا بنويس، تا من جز لبخند از آنها چيز ديگري نبينم...!

ت: يك ساعت كه خورشيد بتابد،خاطرات باران از ياد مي رود، اين است حكايت فراموشي

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

هنر تنهایی
ساعت15:39---5 فروردين 1391
وبت عالی مخصوصا رمزت
به منم سر بزنی خوشحال میشم
فقط نظر یادت نره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: